piątek, 5 czerwca 2015

Rozdział 47

Przed samym rozdziałem chciałabym Was zaprosić na bloga wspaniałej Alicji http://jdabrowsky-love-story.blogspot.com/ Wpadnijcie, przeczytajcie, skomentujcie a jak się spodoba to zostańcie. Bardzo mi na tym zależy. 


Cała wycieczka, że tak to ujmę, zajęła nam 3 godziny. Wszyscy byliśmy bardzo zmęczeni. Zaprosiłem więc Panie na lody oraz kawę. Było nam to bardzo potrzebne. Przy okazji odpoczęliśmy trochę. Gdy opróżniliśmy pucharki oraz kubki zapłaciłem za wszystko i opuściliśmy ten lokal. Szybko udaliśmy się w kierunku domu ponieważ za dwie godziny miałem się spotkać z architektem. Muszę się dobrze przygotować. Od tego co dziś ustalimy będzie pewnie zależał wygląd domu. Postanowiłem poinformować o tym Paulinę. Wybrałem więc jej numer. 
- Proszę. 
- Cześć kotek. Jak się czujesz?
- Troszkę obolała ale nie jest źle. A co u Ciebie?
- Właśnie wracamy ze spaceru i dzwonię, żeby Ci powiedzieć, iż za dwie godziny widzę się z architektem. 
- To super. Jak pokaże Ci plan domu to zrób zdjęcie i mi wyślij. Zobaczę i jak nie będzie mi się coś podobać to Ci napiszę. 
- Dobrze mordko. To już nie przeszkadzam. 
- A mama coś się pytała o mnie?
- Jeszcze nie. Ale jakby coś jesteś u koleżanki bo Cię potrzebuje, pamiętam. 
- To super. 
- Pa, pa.
- Pa. - po pożegnaniu się z dziewczyną zakończyłem rozmowę
Schowałem telefon i wyciągnąłem klucze ponieważ byliśmy już pod domem. Otworzyłem szybko i przepuściłem damy. Chwilę później sam znalazłem się w domu. Ściągnąłem buty, umyłem ręce i zabrałem się za moje popisowe danie. Zapiekane naleśniki z farszem takim jak do spaghetti, na wierzchu posypane startym serem żółtym. Pychotka, na samą myśl jestem głodny. Wyjąłem więc wszystkie potrzebne produkty z lodówki oraz szafek. 
- Mogę Ci w czymś pomóc? - w kuchni pojawiła się siostra mojej dziewczyny 
- Tak, chodź. Zrobisz ze mną obiad.  
- Co mam robić?
- Za chwilę pomożesz mi zmielić mięso. Ja teraz zrobię ciasto na naleśniki ponieważ musi ono trochę odpocząć przed smażeniem. 
Zająłem się przygotowaniami, po kilkunastu minutach ciasto już było gotowe. 
- Ola, chodź. Bierzemy się za mielenie mięsa. 
- Poradzę sobie.
- Dobra, zajmę się w tym czasie przesmażeniem cebuli. Tylko uważaj na palce. 
- Krwawe nadzienie do naleśników nie będzie fajne. 
- Zgadza się. Tak więc zajmijmy się pracą. - obierałem cebulę i patrzyłem się jak dziewczynka sobie radzi
Szło jej nawet nieźle, po kilku minutach miałem zmielone mięso. Ja w tym czasie podsmażyłem lekko cebulę. Następnie wrzuciłem na patelnię mięso. Mieszając je czekałem aż się odpowiednio przysmaży. W tym samym czasie otworzyłem dwie puszki z całymi pomidorami. Posiekałem je i odstawiłem aby dołożyć później na patelnię. Gdy mięso było już usmażone posoliłem je i dołożyłem pomidory. Przesmażyłem wszystko przez 10 minut. Następnie zabrałem się za smażenie naleśników. Przypomniało mi się, iż Oleńka nic nie robi. Znalazłem jej więc zadanie.
- Możesz zetrzeć ser?
- Tak. A na jakich oczkach?
- Na tych największych. Tylko uważaj na paluchy. - ostrzegłem ją i wróciłem do swojej pracy
Po czterdziestu minutach były już one usmażone. W tym czasie ser został starty bez żadnych ofiar. Zabrałem się więc za nadziewanie naleśników. Układałem je w szklanym pojemniku do zapiekania. Gdy był on już cały zapełniony posypałem wszystko wcześniej startym serem. Następnie wstawiłem wszystko do piekarnika żeby się lekko przypiekło a ser się roztopił. Po dwudziestu minutach jedna porcja była gotowa. Nałożyłem więc na talerze, polałem wszystko odpowiednim sosem składającym się z jogurtu naturalnego i kilku przeciśniętych przez praskę ząbków czosnku. Zawołałem do stołu mamę Pauliny oraz jej siostrę po czym przygotowałem drugą porcję. Sam zjadłem odrobinę i zacząłem się zbierać do wyjścia. Ubrałem koszulę ponieważ podobno ładnie w nich wyglądam i czarne spodnie. Narzuciłem na to kurtkę i informując uprzednio naszych gości wyszedłem z domu. Po dwudziestu minutach delektowałem się kawą i czekałem na przybycie architekta. Po 5 minutach się pojawił, jak zwykle elegancko ubrany. 
- Witam Pana. - przywitałem się
- Dzień dobry. Pani Pauliny z nami nie ma?
- Niestety nie jest to możliwe ale jeżeli nie ma Pan nic przeciwko wyślę jej zdjęcie planów i poczekamy na jej opinię. 
- Dobrze, ważne żeby brała udział w tym spotkaniu. 
- Właśnie tak. Więc mogę zobaczyć plany?
- Tak, proszę bardzo. - przede mną pojawiła się kartka z rysunkiem
Zrobiłem zdjęcie i wysłałem Pauli. Następnie sam zabrałem się za analizę. Według mnie wszystko zgadzało się z naszymi planami. Gdy myślałem czy coś tu dodać mój telefon zaczął dzwonić. 
- Halo.
- Cześć misiu. Widziałam plany. Wszystko jest super. 
- Kotek a ja mam pytanko. Myślałem nad zrobieniem altany za domem, bo jest na to miejsce i ogniska. 
- O! Super pomysł. Tylko spytaj się architekta czy to możliwe. 
- To daj mi chwilę, nie rozłączaj się. 
- Przepraszam bardzo, czy dałoby radę dołączyć do tego projektu altanę i miejsce na ognisko?
- Tak, jest na to możliwość. 
- Mordko, jesteś? - powiedziałem do telefonu
- Tak. I co?
- Możemy mieć altanę i ognisko. 
- To świetnie. Zajmij się już teraz spotkaniem. Kocham Cię. 
- Ja Ciebie też. - rozłączyłem się
Podyskutowałem jeszcze z architektem żeby ustalić wszystkie szczegóły. Obiecał on, że za tydzień spotkamy się aby zobaczyć już ostateczny projekt. Było mi to na rękę. Pożegnaliśmy się, zapłaciłem za kawę i doszedłem do wniosku, że jeszcze nie jest tak późno i mogę odwiedzić moją dziewczynę. Podszedłem więc do kwiaciarni, która była obok, zakupiłem śliczny bukiet i zapakowałem się do auta. Po 15 minutach byłem już pod szpitalem. Zaparkowałem auto i udałem się do sali w której leży Paulina. Spała ona więc zostawiłem na stoliku bukiet. Udałem się do pokoju pielęgniarek aby zapytać o wazon. Znajdowała się w tym pomieszczeniu śliczna, młoda pielęgniarka. Muszę przyznać, że spodobała mi się. Przypomniało mi się, iż jestem tutaj w innym celu. 
- Przepraszam bardzo, czy ma Pani jakiś wazon pożyczyć? 
- Coś się znajdzie. Prosze usiąść i zaczekać. - wskazała na krzesło
Po chwili wróciła z uroczym wazonikiem zapełnionym wodą. Podała mi go lecz wyślizgnął się mi z ręki i wylądował na podłodze. Oczywiście się stłukł. 
- Bardzo przepraszam, tak mi przykro. - przyklęknąłem przy resztach po wazonie i zacząłem je zbierać
- Nic się nie stało. - pomagała mi sprzątać 
- Skaleczyłeś się. - zauważyła, że z mojej dłoni zaczęła ciec krew
- To taki mały szczegół. 
- Proszę to dać. Zaraz odkażę i zabezpieczę. 
Wyjęła z szafki wodę utlenioną. Delikatnie przemyła ranę i następnie przykleiła na nią plaster. 
- Za chwilę powinno przestać krwawić. 
- Dziękuję. - chciałem wyjść lecz złapała mnie za rękę
- Nie zostawiaj mnie. 
- Ja mam dziewczynę, zostaw mnie kobieto. - broniłem się
- Na pewno jestem od niej lepsza. - położyła moją rękę na swoim tyłku
Muszę przyznać, że było to miłe uczucie. Był taki jędrny i zgrabny. Zbliżyłem się do niej i musnąłem lekko jej usta. Ona pogłębiła pocałunek. Sprawiało mi to wielką przyjemność. W tym momencie usłyszeliśmy dźwięk otwieranych drzwi. Oderwaliśmy się od siebie. Odwróciłem się by zobaczyć kto to. I jak już się dowiedziałem miałem ochotę się ulotnić, rozpłynąć, po prostu zniknąć. W drzwiach stała Paulina. W jej oczach widziałem smutek.
- Paula, to nie tak jak myślisz. Ona się na mnie rzuciła gdy przyszedłem po wazon na kwiatki. 
- Nie wierzę Ci. Nie spodziewałam się czegoś takiego po Tobie. Ja mogę być śmiertelnie chora a Ty obściskujesz się z pierwszą lepszą pielęgniarką, która świeci dupą. Ty świnio! Złamałeś mi serce! - krzyczała na mnie
- Tak bardzo Cię przepraszam. - próbowałem ją przytulić
- Nawet nie waż się mnie dotykać. Nie znam Cię. To co zrobiłeś przekreśliło nasz związek. - wyszła trzaskając drzwiami
Wkurzony wyszedłem ze szpitala. Wsiadłem za kierownicę i w ekspresowym tempie znalazłem się w domu. Miałem szczęście, że nie było żadnej policji po drodze. Zaparkowałem samochód, wszedłem z impetem do domu i skierowałem się do sypialni. Rzuciłem się na łóżko i zacząłem krzyczeć w poduszkę. Zmęczony wszystkimi przeżyciami zasnąłem jak dziecko. W nocy obudził mnie koszmar. Śniło mi się, że zdradziłem moją kochaną dziewczynę. Lecz chwila, jak by tak brać to ja ją zdradziłem. Całowałem się z obcą dziewczyną. Nie wiem co wtedy we mnie wstąpiło. Byłem jak w amoku. Bardzo teraz tego żałuję. Nie chcę jej stracić. Bardzo kocham Paulę i chcę nadal z nią być. Ze łzami w oczach ponownie zasnąłem. 


To się podziało. Tak jak już mówiłam chcieliście akcji to macie. Więc nie marudzić. Niebawem sytuacja powinna się unormować i znowu będzie spokojnie. Ale czy szczęśliwie? To jest największa zagadka. Jak myślicie, Paulina powinna wybaczyć Jankowi zdradę? Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach. 

Pozdrawiam mordki <3

34 komentarze:

  1. Genialne!
    Pierwszy raz u ciebie napisalam pierwsza komentarz xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że rozdział się spodobał =D
      Gratuluję =) Zaczynam czuć się jak na YT, wyścig kto napisze "pierwszy" xD

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  2. Czytając to, przywaliłam głową w ścianę ;-; ale dobrze, coś się dzieje 8) POWTARZAM Jasiek i tak obudzi się w łóżku z Gimperem uświadamiając sobie, że Paulina to tyko o sen :") pozdrawiam i weny życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha...coś w tym jest :D

      Usuń
    2. Hahaha xD Co ja z Wami mam =D Jeszcze odszkodowanie będę musiała Wam wypłacać xD
      Jedna osoba, która się cieszy, że się dzieje =)
      O matko! Co za plany! Ty mnie tu Gimperem nie strasz xD
      Dziękuję =)

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
    3. A Ty Werson co? Podpinasz się pod ten komentarz? xD

      Usuń
  3. Super rozdział. Jasiek zachował się jak świnia. Brak słów. Zabić to za mało. ^^ Czekam na nexta. ^=^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że rozdział się spodobał =D
      No cóż, z aniołka zrobił się diabełek xD
      Next już w niedzielę =)

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nawet nie zaczęłam go pisać. A po za tym rozdziały pojawiają się co dwa rozdziały =)

      Usuń
  5. Jeju Paula ale akcja!Jasiek ty świnio jak mogłeś?Nie wierze że taki grzeczny chłoptaś coś takiego zrobił!Dziękuje ci jeszcze raz że prubujesz wypromować mojego bloga :).Nie jestem pewna bo moja kula do przewidywania się stukła i nie wiem do końca czy Paula mu wybaczy xD.
    Pozdro i weny kochana życze~alice ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak troszkę się podziało =D
      Jak widać mógł. Ja ostrzegałam, że on nie jest takim ideałem jak by się wydawać mogło =)
      Nie ma za co kochana. Zauważyłam, że jedna dziewczyna pojawiła się u Ciebie ba blogu. Więc jestem zadowolona.
      Oj, jak przykro xD
      Wszystkiego się dowiesz niebawem =D

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  6. Kiedy ty to dodajesz. Ja to czytałam o 00:41. Rozdział wspaniały. Zgaduję że ta pielęgniarka miała sylikony w dupie. Paulina nie może być chora!!!
    Pozdrawiam <3
    http://tylkonienawisc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod rozdziałem jest napisane, 00:01. Nie udało mi się trafić w północ bo się zagadałam xD
      Bardzo się cieszę, że rozdział się spodobał =D
      Hahahaha, cholera ją wie. Nie macałam xD
      Dowiesz się w kolejnym rozdziale czy jest chora.

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  7. Jaś ty tępa pało! Dziewczyna tyle przeszła, a ty z czymś takim wyjeżdżasz? Nienawidzę cię :c
    Paulina zabij go, teraz. Albo zdradź go. Niech cierpi. Mówię ci, to pomoże xD
    #potwierdzoneinfo
    Głupi świr. :3
    Weeeny!
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świnia i prostak w jednym, co nie?
      Nie zabiję go. Ale trochę pocierpi, to mogę Ci obiecać.
      I dziękuję Ci z całego serducha, że odwiedziłaś bloga Alicji. Kochana jesteś =D

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Hahahaha xD Prawie z krzesła spadłam ze śmiechu. Ty chcesz mnie zabić dziewczyno? =D

      Usuń
  9. Paulina, weź zadźgaj go widelcem :D
    I chociaż lubię Jasia, to go olej. -.-
    Jasiek, ty tępaku! Możesz ją stracić ;_;
    Wenyyy życzę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widelca żal xD
      Zrobię tak, że pocierpi jeszcze chłopina. O to nie musisz się martwić.
      Dziękuję =)

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  10. Bez marudzenia... BOŻE MEGA :O
    Jacie, to jest najlepszy rozdział ever :D
    Życzę weny i czekam na więcej xD
    Pozdrawiam.
    O i żebym nie zapomniała, prócz aktualnego bloga założyłam również nowy :
    http://youtubeismyheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to, że marudziliście, iż zaczyna się dziać. A wcześniej spotkałam się z narzekaniem, że jest za nudno.
      Bardzo się cieszę, że rozdział się spodobał =D
      Dziękuję =)
      O blogu już dowiedziałam się z grupy.

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  11. Super rozdział <3 akcja jest <3 ale ja cię tylko proszę i ja cię błagam nawet niech Paula nie ma raka tylko jest w ciąży <3 dziwnie by to wyszło teraz no ale to by była akcja dopiero (wiem jwstem głupia)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że rozdział się spodobał =D
      Dowiesz się w kolejnym rozdziale, czy jest chora.
      No tak, szczególnie, że jeszcze ze sobą nie spali a Jaś jest jej pierwszym chłopakiem. Ciąża jak cholera xD Niebawem będzie ciąża.
      I nie jesteś głupia =D

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  12. niech się wszystko ułoży :((( ale rozdział super 8))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem się ułoży, musisz troszkę poczekać =D
      Bardzo się cieszę, że rozdział się spodobał =)

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  13. Boże dziewczyno to jest genialne :') oby wszystko się poukładało im .No i żeby tak cała pielęgniarka jak najszybciej zniknęła z ich życia oraz dała im święry spokój .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że rozdział się spodobał =D
      Jak to już napisałam w komentarzu wyżej niebawem się wszystko poukłada.
      Pielęgniarki już nie będzie. Ale Paulina czuje się bardzo zraniona więc nie wpadną sobie w ramiona na przywitanie.

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  14. Nie no mege mega rozdzial podoba mi sie! Ale zawsze jak czytam inne ff to przewaznie chlopak zdradza hahah xd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że rozdział się spodobał =D
      Tak jakoś wyszło. Ale Paulina też taka święta nie będzie.

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  15. Nie! To nie tak miało być! Oni mieli mieć dom, dzieci! Masz szczęście, że nie wiem, gdzie mieszkasz! :D
    Ale rozdział jak zwykle zabójczo dobry ^^
    http://sinisterjoke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy to nie może się spełnić? Może, tylko Janek musi się ogarnąć a nie latać na prawo i lewo. Wydaje mi się, iż ten pocałunek nie przekreślił ich wspólnej przyszłości.
      Bardzo się cieszę, że rozdział się spodobał =D

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  16. Mowiac "paulina tez taka swieta nie bedzie" mialas na mysli ze ona tez go zdradzi.. ?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego na myśli. Ma ona kilku znajomych, którzy jeszcze się w opowiadaniu nie pojawili. Jak Janek będzie nawalał to będzie miała komu się wyżalić, będzie mogła się wypłakać na czyimś ramieniu. Tak po koleżeńsku.

      Usuń