niedziela, 29 marca 2015

Rozdział 13

Perspektywa Jaśka

Wiem, że to dziwne ale już zaczynam trochę tęsknić za dziewczyną. Dlatego chciałem by została ze mną na noc. I bardzo się ucieszyłem gdy się zgodziła.

- Jasiek, jest jeden problem. - powiedziała
- O co chodzi?
- Nie mam w czym spać. - popatrzyłem na nią dziwnie - No co? W sukience mam spać?
- Chyba nie. Pożyczę Ci jaką moją koszulkę. 
- Dzięki. 
Podszedłem do szafy, wyciągnąłem szarą bluzkę i podałem ją dziewczynie.
- Masz.
- A gdzie mogę znaleźć łazienkę?
- Drugie drzwi po prawej.
Gdy dziewczyna poszła do łazienki znajdującej się na piętrze, ja poszedłem do tej na dole. Przygotowałem się do spania i wróciłem do pokoju. Zasłoniłem okna, wyłączyłem radio, które grało w tle i usiadłem na chwilę przy komputerze, żeby sprawdzić pocztę. W tym czasie do pomieszczenia przyszła dziewczyna i położyła się. Po 20 minutach dołączyłem do niej, leżąc twarzą w twarz z nią. 
- Coś się stało? Wydajesz się być smutna. - zapytałem
- Nie. Tylko mam już dość tego dnia i chcę żeby się skończył. - zacząłem ją głaskać po głowie
- Rozumiem. A ja nie chcę żeby się kończył bo nie chcę Cię tu samej zostawiać. 
- Nie będę sama. Tutaj mam tatę. A w Krakowie mieszka moja mama wraz z siostrą. 
- To Ty masz mamę i siostrę?
- Tak, nie wspomniałam o nich ponieważ prawie nie utrzymuję z nimi kontaktu. Rodzice są w separacji. I gdy tata przeprowadzał się tutaj miałam wybór czy jechać z nim czy zostać z mamą i wybrałam wyprowadzkę. Wiedziałam, że będę miała tutaj blisko dziadka. A do Krakowa zawsze mogę pojechać. 
- Przykro mi. 
- No cóż. Tak bywa. Ale przynajmniej jestem troszkę szczęśliwsza niż wcześniej. - dziewczyna uśmiechnęła się - A co z Twoją rodziną? Nigdy mi o nich nie mówiłeś.
- Moi rodzice mieszkają w Legnicy. Mam też 3 starszych braci. Ale oni nie mieszkają z rodzicami. 
- Pewnie tęsknisz za nimi. 
- Bardzo. Często myślę co tam u nich, przeglądam ich zdjęcia na telefonie i zastanawiam się jak bardzo się zmienili. - dziewczyna w tym momencie ziewnęła - Chodźmy już spać. 
Dziewczyna odwróciła się na drugi bok, widocznie zazwyczaj na nim zasypia. 
- A buziak na dobranoc? - zażartowałem
- No dobrze. - poczułem jej usta na moim policzku - Ale nie mogę się tak do Ciebie przyzwyczajać bo będzie mi ciężko spać samej bez czucia, że jesteś obok. 
- To mam genialny pomysł. Ale powiem Ci o nim dopiero jutro. 
W tym momencie poczułem jak dziewczyna uderza mnie w brzuch. Chciała się odwrócić ale złapałem ją za rękę. 
- Za co to było?
- Jak się ma tajemne plany to się o nich nie mówi. Nie wiesz tego?
- Nie pomyślałem. Ale nie sądzisz, że należą mi się jakieś przeprosiny?
- No nie wiem, muszę pomyśleć nad tym. 
Po chwili położyła swoją głowę koło mojej. 
- Przepraszam. - wyszeptała
- Tak łatwo tym razem Ci się nie uda mnie przeprosić. Za karę musisz spać przytulona do mnie. 
Dziewczyna bez chwili zastanowienia ułożyła swoją głowę na moim barku. Objąłem ją żeby mi nie uciekła i obserwowałem co robi.
- Coś Ci ta kara nie wyszła. Bo spanie z Tobą to przyjemność. 
- Nie jestem aż taki straszny. - zaśmiałem się i pocałowałem ją w czubek głowy
Po kilku minutach dziewczyna zasnęła. Taki widok mógłbym codziennie oglądać. I w tym momencie odezwało się moje "drugie ja".
- Miałeś się w niej nie zakochiwać tępa pało.
Szybko uciszyłem ten głos ponieważ czułem, że Paulina to najlepsze co mnie w życiu spotkało. Z tą myślą zasnąłem. 

Mamy już kolejny rozdział. Nie krzyczcie na mnie, że krótki. Wena mi gdzieś uciekła xD

Chciałabym Wam bardzo podziękować za tyle wyświetleń oraz komentarzy. 
A i od dzisiaj jesteście moimi mordkami, tak będę do Was mówić =D

Pozdrawiam <3

22 komentarze:

  1. Aaach boziu jaki słodziak z Jaśka :3
    Nie moge sie już doczekać nexta ! I wiesz kiedy bedzie nowy rozdzial???
    Zapraszam z Grubaskiem tu:

    http://for-you-id-risk-it-all.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasiok to ogólnie taki słodziak. Więc w opowiadaniu też musiałam go takiego stworzyć.
      Bardzo się cieszę. Rozdziały pojawiają się co dwa dni. Taki mam system xD
      Byłam, czytałam, komentarz zostawiłam =)

      Pozdrawiam <3

      Usuń
    2. no i znajdz ta wene jak najszybciej ;)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo =D Postaram się ją odnaleźć =)

      Usuń
  2. Świetny rozdział, tak uroczo. . Ojej <3 no kocham, kocham! :3 Taki uśmiech miałam na teraz jak to czytałam, blog super! Czekam na kolejny, no nie mogę się doczekać już nooo... <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, bardzo się cieszę, że się spodobało. Uwielbiam wywoływać uśmiech na Waszych buźkach mordki moje =)
      Cierpliwości, za dwa dni kolejny =D

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Jaki słodkii <3 *o* mega rozdział, kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się spodobał =D

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Boooziu ♥
    Jak słooodko ;*
    Kochana, szybko wstawiaj nexta!

    www.oryginalnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba za słodko. Muszę uważać bo jeszcze Wam zaszkodzi xD
      Za dwa next, muszę go napisać dopiero =)

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Super rozdział <3
    Zapraszam do siebie http://fanfictionjdabrowsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się spodobał. Już idę czytać Twój rozdział =D

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobało =)

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  7. http://taka-sama.blogspot.com zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! " Miałeś się w niej nie zakochiwać tępa pało" Rozwaliło mnie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję =D
      Mnie też to rozwaliło xD Miałam nadzieję, że się Wam to spodoba =)

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  9. Genialne 8) czekam na next'a :) zapraszam do mnie: ilovejdabrowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał.
      Następny rozdział pojawi się jutro =)

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  10. Jakie to jest mega <3 Takie słodkie i w ogóle. Czekam na kolejny rozdział.
    http://shrek-fanfiction-jdabrowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń