sobota, 12 września 2015

A ku ku

Hejo mordki!
Tak wiem, pewnie nie spodziewaliście się, że ja jeszcze żyję i powrócę na tego bloga. A tu suprise taki. Jestem i wracam. Po długaśnej przerwie trochę mi ciężko ale obecuję zabrać się do roboty, W głębi serducha mam nadzieję, że ktoś jeszcze tutaj zagląda i ucieszycie się na mój powrót. Bo ja strasznie za Wami tęsknię i nie wiem co we mnie wstąpiło, że przez tyle czasu nie było rozdziału.
Kończąc moją notkę do Was zapraszam na grupę. Tam pojawiła się mała informacja czemu mnie nie było. Więc jak kogoś nie ma na grupie to zapraszam, tam można się integrować z pozostałymi czytelnikami oraz mną: Mordki

Pozdrawiam Wam mordki <3 

18 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę z Twego powrotu do bloga i z niecierpliwością czekam na nowy rozdział. Pozdrawiam Mordko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak miło mi to czytać :D

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  2. Życzę Ci dużo weny i nie moge się doczekać kolejnego rozdziału. Pozdrawiam mordko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki =) Bardzo się cieszę =D

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do Promote Blog!Więcej informacji znajdziesz na blogu http://jdabrowsky-love-story.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro wracasz to życzę weny i świetnych pomysłów (bo to wcale nie to samo, ci)! :D
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo =D

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
    2. Jak ja czekałam na jakąś informacje...i nareszcie. Życzę weny która w ostatnim czasie mi nie dopisuje (rozchorowałam się) i wiele wiele pomysłów.
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
    3. No tak, wreszcie ogarnęłam się xD
      Dziękuję =)
      Oj, to wracaj szybko do zdrowia ;)

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  5. No i dobrze! :D
    Codziennie sprawdzałam, czy nie ma jakiejś informacji czy czegoś :3

    Życzę weny!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak długo nie dawałam znaku życia. Ale teraz postaram się już ogarnąć ;)
      Dziękuję =D

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  6. Masz superowego bloga. Błagam Cię pisz dalej i szybciutkoo. Życzę weny :*

    Zapraszam do mnie: my-love-my-life-my-air.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Postaram się jak najszybciej napisać rozdział =)

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  7. Ale dawno znowu mnie nie było, ale nawet dobrze, że na razie nie było rozdziałów to szybciej nadrobię! mam nadzieje, że mnie jeszcze trochę pamiętasz xD
    Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i jest jeden plus mojej przerwy, masz mniej do czytania xD
      Pamiętam =)
      Dziękuję bardzo =D

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń