czwartek, 16 lipca 2015

Przeprosiny

Kochani, należą się Wam wyjaśnienia czemu nie pojawia się rozdział. Tak więc pokomplikowało mi się trochę życie, przerosło mnie sporo spraw, nawarstwiły się problemy i już nie wyrabiam. Od tygodnia nie wiem co ze sobą zrobić. Nie ma dnia żebym nie płakała i nie myślała nad sensem mojego dalszego życia. W takim stanie niestety nie jestem w stanie nic sklecić. Jest mi bardzo przykro, że znowu zawodzę, znowu nie ma mnie na blogu. Postaram się jak najszybciej pozbierać i wrócić na bloga z nowym rozdziałem.
Bardzo Was przepraszam.
Mam nadzieję, że zaczekacie na mój powrót.
Pamiętajcie, że zawsze będziecie moimi mordkami.

Pozdrawiam kochani <3

20 komentarzy:

  1. Ej nie martw się mordko :c
    Też miałam taki okres w życiu (był miesiąc temu) Tylko że się po zbierałam, dostałam kopa w rzyć i juz jest dobrze. My będziemy czekać cierpliwe na rozdział. A ty sobie wszystko w życiu poukładaj =>

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się =)
    My poczekamy, a Ty spróbuj sobie wszystko poukładać ;) każdy chyba ma taki okres w życiu... ;/
    Będziemy cierpliwi =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie. My wszystko rozumiemy :>
    I nie czuj się winna. To przecież nie Twoja wina, że nie wstawiasz rozdziału. To Twój blog i rób z nim co chcesz i kiedy chcesz :]

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      No tak, ale obiecałam, że rozdziały będą co 3 dni i znowu nawalam.

      Usuń
  4. Od niedawna jestem na twoim blogu, i powiem to z czystym sumieniem...zaintrygowałaś mnie. Sama mam bloga (a raczej 3 wliczając ten który zakładam) i też tak miałam.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie słowa. Ja przed tym miałam 3 blogi xD
      Dziękuję bardzo kochana <3

      Usuń
  5. Misiaku <3 poukładaj sobie wszystko, my poczekamy i mam ogromna nadzieje ze szybko wrócisz do dobrego humoru :"))

    OdpowiedzUsuń
  6. Koteckuuuu, każda dziewczyna ma taki okres w życiu, że jest jej źle, czy smutno.. Musisz sobie Wszystko poukładać. :)poczekamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. O nic się nie martw :)
    Porozwiązuj wszystkie swoje problemy i odpocznij.
    Myślę,że każdy zrozumie tę przerwę,bo problemy ma każdy,nawet ten najmniejszy.
    Tak więc nic się nie przejmuj,a mam nadzieję,że każdy czytelnik tego bloga poczeka na Twój powrót.
    Pozdrawiam Mordko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Również mam taką nadzieję i postaram się jak najszybciej wrócić.

      Usuń
  8. Zaczekamy kochana :)
    Mam nadzieje że wszystko u ciebie się ułoży <3
    Trzymaj się mordko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję kochana <3
      Już pomalutku zaczyna się układać ale na bloga pewnie wrócę z rozdziałem na przełomie poniedziałku i wtorku.

      Usuń
  9. Czytam twojego bloga od początku <3 i moim zdanie pierwszy raz tak długo nie wstawilas rozdzialu. Bede wytrwale czekać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś kojarzę Twój nick =D
      Ja wiem, zawaliłam sprawę ale wraca już wszystko do normy i w tym tygodniu pojawi się rozdział =)

      Usuń
  10. Wiem, niestety, jak to jest. I to nie jest dobre... I płacz, no cóż... Dobrze jest się dobrze wypłakać, ale nie marnuj czasu na płakanie :) Jeżeli jest teraz u Ciebie troszkę gorsza sytuacja, to odstaw na bok mniej ważne sprawy i zajmij się sobą, dziewczyno :D. Nawet zrezygnuj z bloga na jakiś czas, jeżeli masz taką możliwość, to wyjedź gdzieś na choćby parę dni. I nie powiem, że wszystko się ułoży. Bo niektórym sprawom nigdy nie jest pisane się ułożyć :c:, ale niektóre sprawy się ułożą :> A JEŻELI SZCZĘŚCIE JESZCZE DO CIEBIE NIE PRZYSZŁO, TO ZNACZY, ŻE JEST WIEELKIE I IDZIE MALUTKIMI KROCZKAMI ;). Nie martw się blogiem :D Wierni czytacze zostaną <3 xxxxxxx
    (zdania bez ładu i składu, czytasz na własną odpowiedzialność :DDD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest trochę lepiej, biorę się pomału za rozdział choć średnio mi to idzie ;)
      To moje szczęście coś długo się toczy, pewnie strasznie duże jest xD

      Usuń