niedziela, 2 sierpnia 2015

Informacja

Przepraszam Was bardzo mordki ale rozdział się dziś nie pojawi. Jutro rano wyjeżdżam i miałam nadzieję, że wyrobię się z rozdziałem. No ale coś nie pykło, czasu zabrakło i rozdziału brak. Tak wiem, znowu zawalam bloga. Już to widzę po wyświetleniach i liczbie komentarzy więc takie zdania w komentarzach możecie sobie podarować. Jeżeli by to kogokolwiek interesowało wracam za tydzień w niedzielę lub poniedziałek. Tak więc kolejny rozdział pojawi się we wtorek bądź w środę.

Przepraszam, pozdrawiam i miłego tygodnia życzę <3

21 komentarzy:

  1. No szkoda, że znowu taka długa przerwa. Ale rozumiem, Cię doskonale. W końcu wakacje, więc to normalne, że gdzies pojedziesz. :) Ja na pewno poczekam :D i niczym sie nie przejmuj, czytelność bloga wróci do normy jak rozdziały będą pojawiały się już normalnie. Szkoda opuszczać taki ciekawy blog :)
    Miłego wyjazdu :) :) Pozdrawiam ^^ ~Agata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przepraszam jeszcze raz, wiem, że zawaliłam. Coś ciężkie dla mnie są te wakacje. Ale już wyjazdy pomalutku się kończą, są krótsze i wracam na bloga.
      Mam taką nadzieję. Również rozumiem, że czytelnicy wyjechali ale jak widzę ile ich "ubyło" to tak trochę przykro się robi.

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  2. Odpocznij sobie, my poczekamy :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ej chica też masz wakacje odpocznij sobie należy ci się za tak zaje*istego bloga *.* no i za życie też. My sobie poczekamh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xD Twój komentarz mnie rozwalił. No też mam wakacje ale blog zobowiązuje ;)

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  4. Nie martw się. My, jako czytelnicy powinnyśmy Cię szanować i zapewne większość z nas rozumie, że tobie także należy się wyjazd i odpoczynek, bo co jest fajnego w wakacjach spędzonych przed ekranem komputera?
    PS: Włazić ;)
    http://zabraklomituszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mordko, łatwo się Ci mówi nie martw się. Ja rozumiem, że chciałaś mnie pocieszyć ale jak widzę liczbę wyświetleń i komentarzy spadającą coraz bardziej to wiem, że to moja wina.
      No tak, szczególnie jak mieszka się w mieście. Tak więc świecie przybywam xD

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Warto poczekać. Przecież nikt nie będzie siedział dzień i noc żeby pisać rozdziały. Będziemy czekać z niecierpliwością. :)
    Tak przy okazji jeśli ktokolwiek będzie miał ochotę to zapraszam też do siebie :)
    http://justyna-i-on.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po części masz rację. Ale ja zakładając bloga, przygotowywałam się do tego, że muszę poświęcić mu trochę czasu. Lecz w wakacje zaczęło mi go brakować. Choć w sumie nie brakować, tylko gorzej nim zarządzam xD

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
  6. Spokojnie, ja też teraz zaniedbałam bloga. Ja się nie czepiam, bo wiem że czasami się zdarza. Wypoczywaj ;) Pozrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. spokojnie, nie martw się poczekamy ;D a tym czasem zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, ale może ci się spodoba

    http://kochajmnieforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana przeze mnie do Libster Blog Award! Pytania znajdziesz tu: milosc-and-youtube.blogspot.com
    Pozdrawiam mordko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Misia, nic się dzieje przecież. Ja wszystko rozumiem ;)
    Dla mnie to rozczarowanie do bardzo lubiłam Twojego bloga. I jak tylko znajdę czas pojawię się na tym nowym :)

    Pozdrawiam mordko <3

    OdpowiedzUsuń