poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Post wyjaśniający

Witam Was mordki. 
Zbierałam się do tego posta bardzo długo, sporo czasu zajęło mi przemyślenie decyzji. Stąd taka przerwa w braku postów. Pojawiam się tutaj tylko po to, żebyście wiedzieli, że nie zapomniałam o tym blogu i pewnie długo nie zapomnę. Ale dość już tego opóźniania i zawodzenia Was. 

Nie będzie kolejnego rozdziału.

To może nie to co chcieliście zobaczyć ale tyle razy nawalałam, że to jedyna mądra decyzja. Blog pozostanie, nie usuwam go. Jeżeli chcecie to za jakiś czas mogę Wam udostępnić moje zapiski, jak miało przebiegać opowiadanie do końca. To jedyne co mogę teraz dla Was zrobić. 

Nigdy o Was nie zapomnę. 
Bardzo przepraszam, dziękuję za współpracę i żegnam mordeczki.

8 komentarzy:

  1. Jejku Paula nie rób mi tego (rycze)!Najlepsze ff a ty je kończysz😢?boże kochany nie,proszę :""(.Chociaż krotki epilog:'(.
    ~twoja wierna czytelniczka Alicja..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miśka no, nie rycz mi tutaj.
      To nie jest/było najlepsze ff tylko dupiane xD I robię to co dla Was, czytelników najlepsze.
      Nad epilogiem pomyślę.
      A pomysł z udostępnieniem moich planów na to opowiadanie się nie podoba?

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń
    2. Oczywiście że podoba..ale no jak tak można.Zakończyć tak wspaniałe Fanfiction?Naprawdę jest najlepsze było i będzie :)
      Pozdrawiam <3
      ~Alicja

      Usuń
    3. To dobrze, bo już się zmartwiłam.
      Mordeczko moja kochana, ono wspaniałe mogło być tylko na początku a ostatnio była tragedia.

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. "O Panie Jeżu Dlaczego To Się Musi Kończyć?!"~ pierwsze zdanie, które pomyślałam po przeczytaniu tej tragicznej informacji. No ale zrobiłaś to co słuszne :')
    Dziękuję Ci za to, że poświęcałaś tak wiele czasu na pisanie ff, że zawsze byłaś optymistyczna, za świetnie spędzony czas spędzony na czytaniu ff. Dziękuję <3

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, że wszystko spieprzyłam. Zależało mi na tym ff ale wyszło tak samo jak z pierwszym. Nie nadaję się do pisania długich opowiadań.
      Moja kochana, jedyna się zgadza ze mną. Jestem pewna tego, że to dobra decyzja choć pewnie będzie mi trochę brak pisania.
      Nie ma za co mordko <3 To była sama radość pisać dla Was, odpowiadać na komentarze.

      Dziękuję za wszystko i pozdrawiam <3

      Usuń
    2. Czy jest możliwość, że kiedyś wrócisz do pisania czegokolwiek? Bardzo miło mi się czytało te ff <3

      Usuń
    3. Czegokolwiek pewnie tak. Ostatnio piszę takie krótkie opowiadania do zeszytu więc może zacznę je kiedyś gdzieś publikować.

      Usuń